مرکز آموزش

در صورت ارسال نشدن پیامک در بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

با سلام و احترام خدمت مشتریان گرامی

لطفا حتما قوانین سایت را قبل از انجام سفارش کاملا مطالعه کنید.

قوانین قبل از سفارش :

  • تمامی سفارش ها بعد از پرداخت به سمت دیتاسنتر ارسال می شوند و هزینه دریافتی تحویل دیتاسنتر جهت تهیه زیرساخت میشود و به هیچ وجه بازگشت وجه امکان پذیر نمیباشد.
  • درصورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می بایست با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید سپس سفارش دهید

قوانین بعد از سفارش :

  1. تمامی پرداختی های سفارشات باید احراز هویت گردند ، میبایست اطلاعات کارت ملی و شماره کارت را جهت احراز هویت ارسال کنید
  2. در صورت ارسال نکردن و پرهیز از ارسال اطلاعات احراز هویت سفارش معلق می ماند
  3. زمان تحویل سفارشات بین 1-3 روز کاری ممکن است زمان ببرد
  4. از ارسال تیکت های مکرر و تماس های مکرر جهت اطلاع از وضیت فنی و تحویل سرویس خودداری کنید ، همواره تیم پشتیبانی به دنبال تحویل سریع سرویس می باشد

 

59 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

ری استریم ایران